natječaj

Sudnji dan 2014


prijava: 17.03.2014.

Pozivaju se svi zainteresirani da se prijave za sudjelovanje u ovogodišnjem Sudnjem danu. Prijave radova za predselekcijsko žiriranje primaju se do 17. ožujka 2014., točno do 23:59!

Upute po kategorijama:
1. Velika ideja
Ne zanimaju te ziheraška rješenja? Voliš riskirati i “izmišljati toplu vodu”? Izvrsno. Ova kategorija je idealna za tvoju veliku ideju, onu prvu na temelju koje sve ostalo nastaje, najvažniju ideju koja mijenja i pokreće sve. Sam koncept je bitniji od dizajna što znači da su skice i tekstualni opis sasvim dovoljni za prijavu. Naravno, prednost imaju radovi koji su realizirani ili su u fazi realizacije.

2. Copywriting
Copywriter si i bez prestanka svakodnevno osmišljavaš, promišljaš i razrađuješ ideje i kreativne koncepte u svom studiju ili svojoj agenciji? Prijavi svoja rješenja za print-oglas, plakat, TV-reklamu, radijsku reklamu, promo film, upotrebu novog medija, naslov/headline, slogan, ime, samopromociju, sredstva direktne komunikacije, publikaciju i ostalo.

3. Dizajn
Sve osim web dizajna. Ako se radi o dizajnu plakata, logu, vizualnom identitetu, sredstvima direktne komunikacije, pakiranja proizvoda, dizajnu publikacija, samopromociji, ambijentalnom dizajnu, dizajnu print-oglasa, upotrebi novog medija, radove prijavi prema uputama.

4. Web dizajn
Ova kategorija se odnosi isključivo na dizajn on-line sadržaja poput web stranica, web oglasa, raznih on-line aplikacija i ostalog. Ocjenjuje se vizualni dojam dok sama funkcionalnost nije od presudne važnosti.

5. Ilustracija
U ovoj će se kategoriji posebno gledati na originalnost. Kategorija pokriva radove iz područja oglašavanja, izdavaštva, filmova, video igara, društvenih igara i ostalog, napravljenih u bilo kojoj tradicionalnoj ili digitalnoj 2D/3D tehnici.

6. 3D
U ovoj kategoriji se ocjenjuju vještina i inovativnost pri korištenju raznih 3D programa. Iako za ovu kategoriju nije bitno da 3D majstor bude ujedno i autor originalnog dizajna naravno da je važno da se ne krše autorska prava treće osobe. Rad može biti vezan uz arhitekturu, 3D igre, film, TV reklame, vizualizacije fizičkih proizvoda i ostalo.

7. Interaktivni sadržaj
U ovoj kategoriji najbitniji je inovativan pristup pri kreiranju sadržaja koji korisniku pruža sasvim novo pozitivno iskustvo. Sam koncept je bitniji od dizajna što znači da su skice i tekstualni opis sasvim dovoljni za prijavu. Naravno, prednost imaju radovi koji su realizirani ili su u fazi realizacije. Potrudite da opis bude kratak i jasan. Kategorija uključuje inovativna rješenja za sučelja web stranica, video igre, smart phone aplikacije, interaktivne web oglase, instalacije u prostoru, interaktivne video projekcije i ostalo.

8. Fotografija

9. Režija
Režiju TV reklame, muzičkog spota, promo filma i ostalog prijavi prema uputama.

10. Slika u pokretu
Snimljeni materijal, 2D/3D animaciju, video montažu, specijalne efekte i ostalo prijavi prema uputama.

11. Gluma

12. Glazba i zvuk

13. Mlada nada

Prijava radova je i dalje besplatna, no ako autor želi prijaviti više radova, svaki idući rad nakon prvog prijavljenog moguće je prijaviti s donacijom od 50kn.

(I.P., 18.02.2014)