Preskočite na glavni sadržaj

Javni poziv za prijavu filmova na 62. Pulski filmski festival

Pulski filmski festival je na svojoj mrežnoj stranici objavio Javni poziv za prijavu filmova u natjecateljskim programima 62. Pulskog filmskog festivala. Uz nove mrežne stranice, festival ima i novi vizualni identitet, a ove se godine održava od 18. do 25. srpnja. Filmovi će se moći prijaviti do 17. travnja, u ponoć.
vrijeme: 18.07.2015.
prijava: 17.04.2015
url: http://pulafilmfestival.hr

Poziv se raspisuje za dvije programske kategorije:

1. Hrvatski program – otvoren za sve hrvatske filmove i manjinske koprodukcije duže od 70 minuta
 2. Kratka Pula – otvoren za sve hrvatske igrane kratkometražne filmove i igrane manjinske koprodukcije kraće od 40 minuta

Obje su kategorije definirane sljedećim pravilima:  

- Hrvatski film – filmovi koji su dobili potporu na natječaju HAVC-a kao hrvatske produkcije i filmovi u kojima je hrvatski produkcijski udio ili sudjelovanje hrvatskih filmskih umjetnika veće od 50%,
- Manjinska hrvatska koprodukcija – filmovi u kojima je udio hrvatskog producenta (uključujući potporu HAVC-a, vlastito ulaganje producenta, ulaganje televizija, prodaju televizijskih prava, distribucijske ugovore, neizravna ulaganja itd.) najmanje 10% ukupnog proračuna filma i koje se mogu kvalificirati kao službene koprodukcije prema odredbama Europske konvencije i/ili važećim bilateralnim koprodukcijskim sporazumima koje je Republika Hrvatska sklopila s drugim zemljama.

Filmovi će se moći prijaviti putem mrežne stranice www.pulafilmfestival.hr do 17. travnja u ponoć.

Mrežne stranice Pulskog filmskog festivala dio su novog vizualnog identiteta za koji je zaslužan Studio Sonda iz Poreča. Koncept počiva na pojmovima koji se oko polazišne točke – filma – stvaraju prirodnom poveznicom i na taj način potiču prenašanje opsežnije poruke. Nedvojbeno prepoznatljiva, primjenjiva na glavne i prateće elemente manifestacije, informacija koja se prenosi prilagodljiv je i neodvojiv dio festivalske ukupnosti koji ističe da je sadržaj Pulskog festivala više od filma.    

"Idejno rješenje kampanje 62. Pulskog filmskog festivala kao polazišnu točku ima varijacije već prepoznatljivog slogana: Film pod zvijezdama, odnosno u izvedbi se početna riječ FILM zamjenjuje različitim alternativama. Važno nam je bilo komunicirati širinu i bogatstvo programa koje nudi Festival, a koji se iz godine u godinu nadograđuju i proširuju oko filma kao baze. Znamo da film sam po sebi nudi mnoštvo emocija i doživljaja, a kombiniran s najraznovrsnijim pratećim programskim događanjima, od Festivala čini vibrantno središte u kojem u konačnici svatko može pronaći svoj interes, neovisno o dobi ili preferencijama. Poigravamo se stoga s pojmovima različitih emocija, ali i drugih elemenata koji su nedjeljivi dio festivala, poput primjerice pojmova: 'publika' ili 'autor'." ističu autori Studija Sonda Sean Poropat, Jelena Fiškuš i Anselmo Tumpić.