Prijavljeni rad uz prezentaciju idejnog rješenja vizualnog identiteta grada Osijeka kandidata za Europsku prijestolnicu kulture 2020. treba dati i prateće tekstualno obrazloženje predloženog koncepta.
Prijavljeni rad treba sadržavati:
- likovno rješenje za znak i logotip;
- standard tipografije i fonta uz znak i logotip (Priručnik grafičkih standarda koji treba biti izveden u skladu s pravilima struke);
- opis i obrazloženje (do jedne stranice teksta);
- izvedene oblike znaka i logotipa (hrvatska i engleska verzija logotipa) – što podrazumijeva primjere primjene vizualnog identiteta među kojima obavezno:
• najmanje 3 primjera primjene na tiskanom materijalu prema izboru autora (npr. plakat, letak, programska knjižica, brošura, i dr.)
• 1 do 3 primjera prilagodbe vizuala oglašavanju na standardnim formatima oglašavanja i oglašavanja u prostoru (npr. oglas u tisku, natpisna ploča, zid zgrade, oglas na vozilima javnog prijevoza ili neki drugi primjer prema izboru autora);
• 1 do 2 primjera primjene u digitalnom mediju (npr. naslovnica web stranice, elektronički newsletter, i dr.);
• primjer prilagodbe vizuala na format roll-up-a;
• 1 do 3 primjera prilagodbe na promotivne predmete ( npr. bedž, torba, majica, olovka, šalica, i dr.)
Prilikom ocjene pristiglih radova Ocjenjivački sud će najprije vrednovati usklađenost s uvjetima objavljenog Javnog poziva te umjetničku vrijednost rješenja prema sljedećim kriterijima:
- Konceptualna i vizualna kvaliteta: relevantnost, kreativnost i originalnost predloženog rješenja;
- Komunikacijska kvaliteta, njegova originalnost, razumijevanje tematike i razumljivost sadržaja poruke;
- Tehnička kvaliteta logotipa i vizualnog identiteta: čitkost, jednostavnost reprodukcije i primjene, jasnoća, logičnost i funkcionalnost u strukturiranju sadržaja u skladu s zadatkom Javnog poziva, ekonomičnost i prilagodljivost rješenja u različitim medijima.
Tekst poziva, upute za prijavitelje i pripadajući obrasci nalaze se na službenoj internetskoj stranici Grada Osijeka - osijek.hr.