Preskočite na glavni sadržaj

Prvi KIN-KONG uspješno ujedinio nezavisne kinoprikazivače u udrugu

U sklopu prvog kinokongresa nezavisnih kinoprikazivača KIN-KONG, koji se od 27. do 29. kolovoza 2014. održao u Zadru, 35 predstavnika nezavisnih kinoprikazivača odlučilo je osnovati udrugu.
vrijeme: 29.08.2014.
mjesto: Zadar

Program KIN-KONGA i osnivanje udruge nastavak su uspješnog projekta digitalizacije nezavisnih kina realiziranog u okviru Nacionalnog programa promicanja audiovizualnog stvaralaštva 2010. – 2014. godine.

Osnivanjem udruge nezavisni kinoprikazivači se umrežuju kako bi zajednički zastupali svoje interese, uspješnije izmjenjivali i kreirali filmske programe, promovirali svoju djelatnost i stvarali nove dodatne vrijednosti u kinoprikazivačkom sektoru. Umrežavanjem će nezavisni kinoprikazivači ojačati konkurentnost na tržištu, učinkovitije koristiti lokalne, regionalne, nacionalne izvore financiranja, sredstva iz EU fondova i drugih dostupnih izvora financiranja, surađivati s drugim udrugama i institucijama koje se bave filmom te razvijati ljudske potencijale.

Radi izrade statuta i ostalih odluka potrebnih za osnivanje i registraciju udruge nezavisnih kinoprikazivača, osnovana je i radna grupa koja će do 15. rujna  u suradnji sa svim kinoprikazivačima definirati zajedničke ciljeve udruge, tijela udruge, modele financiranja i uvjete za članstvo u mreži, a 7. listopada će u Zagrebu biti održan sastanak osnivačke skupštine. Radnu grupu čine Marijana Bošnjak (Kino Urania, Osijek), Tanja Miličić (Kino Valli, Pula), Selma Mehadžić (Kino Europa, Zagreb), Daniel Pavlić (Dom kulture Kristalna kocka vedrine, Sisak) i Josip Nakić Alfirević (POU Koprivnice, Kino Velebit). Stručni savjetnici radne grupe su Barbara Zupičić (Art-kino Croatia, Rijeka) i Tina Hajon (voditeljica odjela za kinoprikazivaštvo, HAVC).

Izvor: HAVC