Imajući na umu ozbiljnost situacije, važno je prepoznati i istaknuti brojne pozitivne primjere koji i dalje pokreću kulturni i kreativni život u Europi: filmski arhivi otvaraju se javnosti putem mrežnih stranica, kazališta i glazbenici putem prijenosa uživo dijele svoje nastupe itd.
Europska komisija pokrenula je kampanju #CreativeEuropeAtHome na društvenim mrežama Kreativne Europe (Facebook, Twitter i Instagram). Na taj način Europska komisija nastoji istaknuti brojne kulturne aktivnosti što se trenutno odvijaju internetski diljem zajednice Kreativne Europe, bivajući tako dostupnima ljubiteljima kulture koje aktualna situacija usmjerava na ostanak u njihovim domovima.
Mariya Gabriel, povjerenica Europske komisije za inovacije, istraživanja, kulturu i mlade: „U ovim teškim vremenima potrebni su nam kultura, kreativnost i solidarnost više nego ikad! Drago mi je stoga što u suradnji s povjerenikom Bretonom možemo pokrenuti kampanju #CreativeEuropeAtHome. Ovom inicijativom želimo predstaviti i učiniti dostupnom bogatu i raznoliku ponudu naše zajednice Kreativne Europe. Možda smo zasad zatvoreni u svojim domovima, ali to nas ne bi trebalo spriječiti da uživamo u ljepoti umjetnosti i kulture, dolazimo do novih otkrića i dijelimo svoja iskustva. Svi smo zajedno u ovome!“
Kako sudjelovati?
Europska komisija poziva korisnike Programa Kreativna Europa koji svoje kulturne aktivnosti provode internetski da ih podijele s javnosti na društvenim mrežama putem ove kampanje. Objave trebaju sadržavati ključnu riječ #CreativeEuropeAtHome i oznaku službene platforme Kreativne Europe (Facebook, Twitter, Instagram).
Prihvatljive aktivnosti:
aktivnosti kojima je dodijeljena financijska potpora Programa Kreativna Europa
aktivnosti koje su otvorene za javnost i nisu onemogućene opcijom geo-blocking te drugim ograničenjima.
Europska komisija podijelit će odabrane objave koje zadovoljavaju navedene kriterije putem službenih društvenih mreža Programa Kreativna Europa. Povjerenici Mariya Gabriel i Thierry Breton također će putem svojih profila na Twitteru pridonijeti vidljivosti objava.
*Informacije preuzete sa službene stranice Programa Kreativna Europa.
Izvor: DKE – Ured MEDIA Hrvatske