Od 12. do 17. studenog u Gamechuckovu izložbenom prostoru na međunarodnom sajmu videoigara Reboot InfoGamer posjetitelji imaju priliku odigrati novorazvijene igre „There Is No Cure And That's OK” Alme Trtovac i „Empathy Path” Andree Pleša i Matije Vigato. Igre su u sklopu projekta Interactive Empathy te pod mentorskom palicom studija Gamechuck i francuskog stručnjaka Emmanuela Cornoa (Endless Legend; Event[0]) osmišljene na lipanjskoj radionici pripovijedanja u videoigrama u suradnji sa Svjetskim festivalom animiranog filma Animafest. Igre su izrađene u zanimljivoj formi interaktivnog stripa i bave se doživljajem svijeta iz gledišta osoba s mentalnim bolestima te moralnim i filozofskim pitanjima s kojima nas suočava potreba za empatijom u društvu.
U srijedu, 13. studenog, u 14 sati, u prostoru HUB 385 u sklopu ZFF-ova programa Industry održat će se masterclass Floriana Köhnea i Hansa Böhmea iz njemačkog producentskog studija bildundtonfabrik (Neo Magazin Royale & Jan Böhmermann) koji će publici prenijeti svoja iskustva iz izrade igre Trüberbrook koja je 2019. dobila Njemačku nagradu za najbolju računalnu igru. Nakon masterclassa slijedi panel pod naslovom „Je li moguće napraviti umjetničku hit-igru?”, posvećen umjetničkim mogućnostima i tržišnoj uspješnosti videoigara u Hrvatskoj i Europi. Panel moderira Srđan Laterza, a u njemu sudjeluju uvaženi dizajneri videoigara, umjetnici, edukatori te predstavnici državnih tijela iz Hrvatske, Njemačke i Francuske. Događanja se održavaju na engleskom jeziku.
Konačno, 14. studenog u 18 sati u Francuskom institutu održat će se masterclass Emmanuela Cornoa o „Narativnom dizajnu za videoigre”, kojem će u fokusu biti načini kreiranja priča za videoigre. Nakon masterclassa publika će imati priliku odigrati igre „There Is No Cure And That's OK” i „Empathy Path” i od dizajnerica igara te mentora Aleksandra Gavrilovića (Gamechuck) i Emmanuela Cornoa čuti više o procesu rada na njima.
Navedena događanja održat će se na engleskom jeziku.