najave

Otvorenje festivala Organ vida u MSU-u


vrijeme: 06.09.2017.
mjesto: Zagreb, MSU

U srijedu, 6. rujna 2017., bogat program otvorenja devetog festivala fotografije Organ vida u MSU-u uključivat će: razgovor s jednim od umjetnika, otvorenje čak pet izložbi i veliki party na krovu Muzeja. Program će se održavati od 19 sati do ponoći.


RASPORED OTVORENJA FESTIVALA U MSU
srijeda, 6.9. 2017., od 19 sati do ponoći
 
19.00 Razgovor južnoafričkog umjetnika Pietera Hugoa sa Seanom O’Haganom, piscem i kritičarem The Guardiana i The Observera. (...više)
20.00 veliko otvorenje Festivala i pet izložbi:
 
Pieter Hugo: Verisimilar worlds, The West African works, 2005 -2010
 
Velik dio opusa Pietera Hugoa dokumentira život na periferiji afričkih društava, tematizirajući kompleksnu političku stvarnost rase i identiteta kroz konvencije portreta. Čvrsti okviri žanra fokus usmjeravaju na razinu individualnog, što je pristup kojim se izbjegava sentimentalnost, kao i novinarski poriv za objašnjavanjem. Autorova samostalna fotografska izložba naslovljena “Vjerojatni svjetovi, radovi iz zapadne Afrike, 2005–2010” sastoji se od njegove tri najpoznatije serije: Nollywood, Trajna greška i ‘Gadawan Kura’ – ljudi hijene (I. i II. serija). (...više)
 
Novi građani (20 umjetnika iz cijeloga svijeta, finalisti natječaja na temu Novi građani)
 
Dvadeset umjetnika izabranih na međunarodnom natječaju na temu Novi građani izložit će svoja djela na glavnoj festivalskoj izložbi te na projekcijama u MSU. Finalisti 9. izdanja Organa Vida su: Miia Autio (Finska), John Feely (Australija), Daniel Castro Garcia (UK), Nick Hannes (Belgija), Ingvar Kenne (Australija), Annalisa Natali Murri (Italija), Drew Nikonowicz (SAD), Sarah Pabst (Argentina), Alexandra Polina (Njemačka) i Hannes Wiedemann (Njemačka). Uz 10 finalista, festival Organ Vida će putem projekcija na krovu MSU-a na dan otvorenja predstaviti i 10 dodatnih, posebno pohvaljenih, autorskih projekata. Pohvaljeni autori su: Alana Holmberg (Australija), Tanya Houghton (UK), Maria Kapajeva (Estonija), Amélie Landry (Belgija), Camille Lévêque (Francuska), Raffaele Petralla (Italija), Pablo Ernesto Piovano (Argentina), Christopher Sims (SAD), Bronia Stewart (UK) i Pavel Volkov (Rusija). (...više)
 
Cristina de Middel: Sharkification
 
Fotografkinja Cristina de Middel, autorica uspješne serije „The Afronauts”, na ovogodišnjem Festivalu predstavit će se serijom „Sharkification”, kojom bilježi drugu stranu kampanje brazilske vlade, “čišćenja” u favelama tijekom Olimpijski igara u Rio de Janeiru. (...više)
 
Dana Lixenberg: Imperial Courts
 
Dana Lixenberg, nagrađivana i svjetski poznata umjetnica, predstavit će se video radom “Imperial Courts”. Projekt bilježi promjene u maloj urbanoj zajednici u jugozapadnom dijelu Los Angelesa kroz spoj videa i opsežne serije crno-bijelih fotografija. Video i fotografije rezultat su Daninog dugotrajnog suradničkog odnosa sa stanovnicima Imperial Courtsa, mjesta s kojim se upoznala za vrijeme posjeta Los Angelesu nakon masovnih pobuna 1992. (...više)
 
Fotoknjige s Festivala u Kasselu: Dummy Award i izbor žirija
 
Svake godine festival fotografskih knjiga Fotobookfestival Kassel poziva sve fotografe da pred međunarodnom publikom i istaknutim stručnjacima prezentiraju svoje dotad neobjavljene fotografske knjige. U 2017. godini žiri je odabrao 49 najboljih knjiga koje će biti izložene na međunarodnim fotografskim događajima, između ostalog u Istanbulu, Moskvi, Rimu, Madridu, Dublinu, Aarhusu, Sofiji, Zagrebu i Lodzu.(...više).
 
22.00 Nakon službenog otvorenja Festivala premjestit ćemo se na krov MSU-a i večer nastaviti uz projekcije, VJ-ing (Leila Kasumović, Marina Jukić and Ena Jurov) te DJ-a Gorana Koletića do ponoći. (...više)
 
[KREATIVNA RADIONICA: NEMOGUĆE IGRE]
Zbirke u pokretu i Školica, subota, 02.09. 2017. od 15 do 17 sati
 
Na radionici ćemo upoznati još nekoliko umjetničkih radova u postavu Muzeja u kojima ćemo prepoznati dobro nam poznate predmete koje su umjetnici „preuredili“ tako da više ne mogu služiti svojoj prvobitnoj svrsi, ali zato nose neke druge, umjetničke poruke. Saznat ćemo zašto je umjetnik Boris Bućan izabrao šah i šahovske figure, a potražit ćemo i druge radove koji koriste elemente ove popularne društvene igre i otkriti koje to tajne veze povezuju šah i umjetnost. Istražit ćemo, također, zašto je Ivan Ladislav Galeta izložio bicikl bez lanca i pedala, koji na oba kraja ima volan. Zapitat ćemo se je li ga uopće moguće voziti i kakvog bi to smisla imalo.
Voditeljica radionice: Kosjenka Laszlo Klemar, povjesničarka umjetnosti
Zbog ograničenog broja mjesta na radionici potrebno je se prijaviti na e-mail: eduakcija@msu.hr najkasnije do petka 01.09. 2017.
Dob polaznika: 6-10 godina
 
[KINO METROPOLIS]
Dvorana Gorgona, subota, 02. 09. 2017.
 
16.00 EUROPSKI MALI MARATONCI, nagrađivani animirani kratkometražni filmovi za djecu, 56 min, bez dijaloga - ULAZ SLOBODAN
17.00 HANIBALOVE ALPE -
Profesor Baltazar, crtani serijal, 1. serija,
- crtani filmovi: Hanibalove Alpe, Izumitelj cipela, Horacijev uspon i pad, Leteći Fabijan, Maestro Koko, Martin na vrhu, 53 min.
18.00 KAO AVION (Comme un avion), Francuska, r. Bruno Podalydès, gl. Bruno Podalydès, Sandrine Kiberlain, Agnès Jaoui, 105 min.
20.00 ZBOG TEBE, ljubavni omnibus, Hrvatska, 2016. red. Anđelo Jurkas, u. Leona Paraminski, Nataša Janjić, Jelena Perčin, 115 min.
 
[IZLOŽBE]
Anto Kajinić "Putovanje kroz bjeline"
MSU galerija, do 31.8.2017.
 
Kajinić je osim po bjelini, poznat i po neobičnim nazivima svojih slika, poput primjerice: "Kad je jednom bio veliki strah i onda je se od toga kuća skroz prepala i izgubila je od krov."
O njegovim slikama Tonko Maroević kaže: "Nema dvojbe da je Kajinićevo shvaćanje prostora i oblika izrazito slobodno i nekonvencionalno, nemimetičko i daleko svakoj gravitaciji. Na njegovim kadrovima pomaljaju se crte i mrlje, povremeno grozdaste ili prstolike linearne nakupine, a katkad i zoomorfne ili biološki sugestivne mini-cjeline, odnosno sklopovi nepravilnih kvadrata, trokuta i krugova što bi mogli predstavljati dijelove kuće, automobila, krovova ili kotača. Kajinićeva vidna polja široka su i prostrana, moglo bi se reći kako ljubomorno njeguju svoju dominantnu središnju prazninu, dopuštajući da tek tu i tamo sleti poneko pero, iznikne pokoji cvijet, spusti se kakva ptica, dovuče neko vozilo, dogazi kakav korak..."
Izložba je otvorena do 31. 8. 2017. Ulaz besplatan!
 
SintArt 08: Alem Korkut "Gravitacija"
Zbirka Richter, Vrhovec 38, do 30. 9. 2017.
 
Raznovrsna i bogata ostavština Vjenceslava Richtera ovaj je put bila nadahnuće za igre idejama i materijalima poznatom kiparu. Korkut je stvorio nove radove nadahnut paradigmatskim djelima Richterova opusa: gravitacijskim crtežima, sistemskim skulpturama te prostornim slikama.
Radno vrijeme: srijeda i subota od 11–16 sati, ostalim danima uz prethodnu najavu na tel. 01 60 52 710 ili e-mail: vesna.mestric@msu.hr. Ulaz besplatan!
Kako doći: tramvaj broj 6 ili 11, smjer Črnomerec, tramvajska stanica kod Knjižnice i galerije Vladimir Nazor, kratka šetnja uz Mandaličinu ulicu ili autobus 129 iz Mandaličine do Vrhovca.
 
Deveti festival fotografije Organ vida, pod naslovom 'Novi građani', održat će se u Muzeju suvremene umjetnosti, koji je i glavni partner Festivala, te na još desetak lokacija u Zagrebu, od 6. do 20. rujna 2017.  

(D.H.F., 29.08.2017)

Tagovi: organ vida

 



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu