Članice neovisnog vijeća (Sanja Rocco, mr. sc., v. pred., Poslovno Veleučilište Zagreb; Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka, vlasnica izdavačke kuće Beletra; Romana Lekić, dr.sc., prof. Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment; Alis Pečarić Marić, influencerica i blogerica, vlasnica brenda čitaj knjigu; Dorotea Milas, mag.phil. et mag.rel., MA, Prodekanica za stručni i znanstveni rad, Vice Dean for Science, Poslovno Veleučilište Zagreb i članica upravnog odbora zaklade Kultura Nova; Vlatka Kamenić Jagodić, Direktor korporativnog marketinga i općeg informiranja, Končar – Elektroindustrija d.d.; Lea Brezar, CEO Dhar media, vlasnica licence Superbrands Hrvatska i časopisa Brend kultura) koje odlučuje o finalistima i pobjedniku, redom stručnjaci iz područja brenda, marketinga i kulture, predstavit će nagradu i odgovoriti na pitanja: je li, i zašto, kulturi potreban brend? Može li književnost bez njega?
Sve informacije o natječaju i projektu FUL KULTURNO, kao i obrazac za prijavu, dostupni su na linku: https://www.fulkulturno.com/