Preskočite na glavni sadržaj

Rovinjski Studio Tumpić/Prenc dobitnik prestižne nagrade Red Dot: Best of the Best

Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc iz Rovinja dobitnik je nagrade Red Dot: Best of the Best, jedne od najcjenjenijih na području dizajna u svijetu, za dizajn boce istarskog maslinovog ulja Latini.
vrijeme: 20.08.2019.
url: https://www.red-dot.org/

Jedno od najutjecajnijih svjetskih priznanja rovinjski je studio osvojio temeljem odluke žirija međunarodnih stručnjaka u konkurenciji 8697 radova iz 54 zemlje. Studio Tumpić/Prenc time ulazi u konkurenciju za Red Dot: Grand Prix, čiji će dobitnik biti objavljen 1. studenog.

Koristeći motiv karirane košulje na ambalaži ulja, kreativni tim Studija Tumpić/Prenc dočarao je dinamiku prošlosti Istre i težaka iz unutrašnjosti poluotoka koji su nerijetko odlazili raditi kod zemljoposjednika Talijana bliže obali.

Tone, predak vlasnika brenda maslinovog ulja Latini, koncem 19. stoljeća povremeno je radio kao zemljoradnik kod istarskih Talijana koje su tada nazivali Latini. Jednom je kao dnevnicu dobio kariranu košulju, ondašnju rijetkost pa su ga njegovi mještani prozvali Latini. To je ostao i nadimak obitelji do danas kad su ga Tonini potomci odabrali za ime svog brenda.

"Zbog toga smo i bocu maslinovog ulja odjenuli u karirani uzorak s džepom u kojem se nalazi papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom. Na neki način dizajnom je boca postala portret voljenog pretka. Kroz specifičnu priču vezanu samo za ovu obitelj, prenijeli smo poruku domaće proizvodnje ulja od autohtonih istarskih sorti maslina uzgajanih s posebnom pažnjom od polja do gotovog proizvoda", otkrio je kreativni direktor Anselmo Tumpić.

Prestižna Red Dot nagrada dodjeljuje se već 65 godina za iznimna dizajnerska rješenja i kreativne dosege te inovativne koncepte. Timu koji čine Sara Prenc Opačić, Anselmo Tumpić i Anton Licul Grk nagrada će biti uručena na gala večeri 1. studenog u Konzerthausu u Berlinu, kad će biti izloženi i nagrađeni radovi.

Svi će se radovi potom naći u međunarodnom godišnjaku Brands & Communication Design 2019/2020, a oni nagrađeni s Best of the Best i na izložbi u berlinskom Muzeju komunikacija. (Hina)


foto T/P / Hren Dejan