koncert

Mladi u Lisinskom: Franjo Bilić


vrijeme: 27.02.2017.
mjesto: Zagreb, KD Vatroslava Lisinskog - mala dvorana

U sklopu ciklusa Mladi u Lisinskom, publici će se 27. veljače 2017. u maloj dvorani KD Vatroslava Lisinskog predstaviti mladi zagrebački glazbenik - čembalist Franjo Bilić. Početak koncerta je u 20 sati.

Program:
  • Michelangelo Rossi: Toccata settima
  • Louis Couperin: Pavana u fis-molu
  • Ante Knešaurek: Rondo s kupletima (Kokoš)
  • Antoine Forqueray: Suita u c-molu, br. 5
  • Domenico Scarlatti: Sonata u D-duru, K. 492
  • Domenico Scarlatti: Sonata u h-molu, K. 87
  • Domenico Scarlatti: Sonata u D-duru, K. 491
  • György Ligeti: Continuum
  • Johann Sebastian Bach: Toccata u D-duru, BWV 912

Franjo Bilić (Zagreb, 1994.) rođen je u obitelji glazbenika. Trenutačno je student četvrte godine čembala u razredu Pavla Mašića i druge godine dirigiranja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Završio je Klasičnu gimnaziju i klavir na Glazbenoj školi Pavla Markovca, u razredu Jelice Kuzmin. Glazbenu naobrazbu počeo je kao solist (dječački sopran) zborova Krijesnice i Zagrebački dječaci s kojima je nastupao u Dvorani Lisinski i zagrebačkom HNK-u, diljem Hrvatske i u Wisconsinu (SAD). Snimio je CD sa zborom Zagrebački dječaci pod ravnanjem Jasenke Ostojić i više puta nastupio na HRT-u. Nastupao je kao solist, samostalno ili uz pratnju orkestra, kao komorni glazbenik i čembalist u orkestru polaznika Međunarodne ljetne škole barokne glazbe i plesa Aestas musica u operama Johna Gaya, Johna Blowa, Henryja Purcella i Jean-Philippea Rameaua. Nastupao je diljem Hrvatske, u Bosni i Hercegovini i Sloveniji, Marktoberdorfu i Bayreuthu (Njemačka) te Bologni (Italija). Surađivao je s brojnim ansamblima i orkestrima kao što su Zagrebački solisti, Hrvatski barokni ansambl, Dubrovački simfonijski orkestar, Društveni orkestar Hrvatskog glazbenog zavoda, Zagrebački komorni orkestar, Zagrebački orkestar mladih, ansambli Antiphonus, Alter Modus i Glazbene staze te s eminentnim umjetnicima: Adrian Butterfield (Velika Britanija), Kimiko Nakazawa (Japan), Maxim Fedotov (Rusija). Na državnim natjecanjima učenika i studenata glazbe osvojio je osam prvih nagrada, tri druge i dvije treće nagrade od 2007. do 2013. u disciplinama klavir, komorna glazba i solfeggio. Na natjecanju Pianoforte u Poreču, osim najviše, prve nagrade u kategoriji, dobio je i posebnu nagradu za najbolju izvedbu skladbe J. S. Bacha. Kao čembalist, pobjednik je 12. Međunarodnog natjecanja mladih glazbenika Ferdo Livadić u Samoboru. Dobitnik je Dekanove nagrade za zapažena umjetnička postignuća u akademskoj godini 2014./2015. Kao dirigent ravnao je izvedbom opere Agrippina Georga Friedricha Händela u Operi HNK-a u Zagrebu, u produkciji Muzičke akademije, Akademije dramske umjetnosti, Akademije likovnih umjetnosti i Tekstilno-tehnološkog fakulteta. Usavršavao se na seminarima eminentnih profesora iz Hrvatske i inozemstva za različita umjetnička područja: klavir, fortepiano, klavirska pratnja pjevača, čembalo, barokna glazba, barokni ples, orguljaška improvizacija, orgulje, harmonium d’art, orkestralno i zborsko dirigiranje. U slobodno vrijeme uči svirati violončelo i udaraljke. Bavi se i skladateljskim radom. (lisinski.hr)

Ulaznice.hr

(D.H.F., 27.02.2017)



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu