najave

'Gdje povlačiš crtu?' opet u eteru, ali i uživo


vrijeme: 21.01.2017. - 13.02.2017.

Iznimno hvaljeni nastup hrvatske arsakustične reprezentacije u međunarodnom projektu Rođendan umjetnosti možete poslušati u eteru Hrvatskog radija u subotu 21. siječnja, te uživo u zagrebačkom Vinylu 13. veljače.

Hrvatski radio ove je godine po dvanaesti put sudjelovao u međunarodnom projektu Rođendan umjetnosti skupine za Ars Acusticu EURORADIA i to premijernom izvedbom glazbeno-scenskog projekta ‘Gdje povlačiš crtu?’ Sare Renar i suradnika u zagrebačkom Vintage Industrial baru.
 
Hrvatski je nastup zaslužio najviše ocjene strane i domaće javnosti i kritike, a zašto -  provjeriti možete u subotu, 21.siječnja od 23,30 sati u eteru Trećeg programa Hrvatskog radija, kad će u emisiji Ars Acustica biti emitiran središnji dio projekta ‘Gdje povlačiš crtu’.
 
U njemu uz Saru Renar i njezine stalne suradnike Zdeslava Klarića i Konrada Mulvaja, sudjeluju glazbenici Vedran Peternel i Ivan Laić (Moscau; Demoler, Demoler), te članica Drame HNK u Zagrebu Dora Lipovčan, oblikovanje zvuka potpisuje Mateo Patekar, a dramaturgiju Nora Krstulović. Hrvatsku arsakustičnu reprezentaciju, kao i lani, urednički predvodi dobri duh domaće zvučne scene, Adriana Kramarić, dok je za oblikovanje zvuka u radijskom prijenosu zadužena Marijana Begović.
 
„Gdje povlačiš crtu. Pitanje je granice na individualnom i na društvenom nivou. Na koje kompromise ne pristati? Na koje djelovanje reagirati? Postoji li uopće kriterij po kojem se taj sud može donositi? Gdje je granica skladbe? Djelovanja? Ne djelovanja? Pitanje crte je pitanje identiteta i integriteta. A crta je sve samo ne jasna.
 
Ne postoji dakle zadana struktura kompozicije, kao što ne postoje ni jednoznačni odgovori na spomenuta pitanja. Iako se drži nekih zadanih okvira (crte), svaka izvedba je u konačnici jedinstveni rezultat trenutka. Ravnopravno koristeći živu svirku, loop-ove snimane live i unaprijed pripremljene sample-ove ni glazbenici ni slušaoci nisu više sigurni koji zvuk dolazi od kojeg izvođača. Upravo u tom prostoru nejasno definiranih granica moguće su najzanimljivije stvari - sjajna neočekivana rješenja ali i potpuni kaos.
 
Iz subjektivne pozicije umjetnika situacija je vrlo slična - život van strogo zadanih okvira je strahovito uzbudljiv ali i zastrašujući. Širi društveni kontekst čini situaciju još složenijom. Pasivna predaja? Aktivna borba? Sami snosimo odgovornost za crte koje smo povukli i za one koje nismo. Namjera je ovog performansa upravo to osvijestiti.”, kaže Sara Renar.
 
Kako pak ‘Gdje povlačiš crtu?’ zvuči i izgleda u cijelosti, publika će moći provjeriti uživo već 13. veljače kad će cijeli projekt biti izveden u zagrebačkom klubu Vinyl koji će tom izvedbom ujedno obilježiti dvije godine djelovanja.

(R.P.B., 20.01.2017)



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu