predstavljanje

Predstavljanje projekta 'Entwined' u Greti


vrijeme: 10.12.2016. 12,00
mjesto: Zagreb; Galerija Greta, Ilica 92

U Galeriji Greta, u subotu, 10. prosinca, s početkom u 12 sati, održava se predstavljanje projekta 'Entwined' Nine Bačun i Ive Markovac.
 
Projekt se bavi detektiranjem i očuvanjem tehnika ručnog rada u tekstilu. Prva faza projekta bavi se tehnikama karakterističnim za Hrvatsku. Druga faza, koja tek slijedi, ima ideju povezati i usporediti spomenuto sa tehnikama koje se koriste u Meksiku i Indiji, područjima poznatim po bogatoj tradiciji rada u tekstilu.

Prva faza projekta, u Galeriji Greta, prikazuje tehnike veza karakteristične za Hrvatsku kroz 'intimnije', ne klasične motive grada Zagreba. U drugoj fazi, novi će se elementi nadograditi na već postojeće, što različitom tehnikom, što motivima Meksika i Indije.

Očekivani rezultat je 'arhiv' ručnog rada i motiva iz različitih krajeva, tzv. assemblage, na odjevnim predmetima iz popularne kulture. Radove je izveo Željko Kraščić, prema fotografijama Gorana Jovanovića.

Entwined se nastavlja na projekte Vedute Zagreba (Nina Bačun, Goran Jovanović) 2014. i (a)moralni vez (Nina Bačun, Juan Echeverry) 2015., te na knjigu The product of Social Design (Iva Markovac) 2015.

10.12. u periodu od 13 do 16 sati, imati ćete priliku isprobati pojedine tehnike na licu mjesta.
 
 
VEDUTE ZAGREBA 2014.
Vedute Zagreba su serije razglednica bazirane na autorskim fotografijama grada Zagreba, te jasno definiranom vizualnom identitetu. Fotografije karakterizira izbjegavanje klasičnih motiva grada. Ovakav intimniji i slojevitiji pristup gradu kroz autorsku fotografiju otkriva nove motive koji s vremenom ulaze u svijest građana.
 
(A)MORALNI VEZ 2015.
(a) moralni vez je kolaborativni projekt u kojem autorstvo gubi primarnu ulogu, proces postaje protagonist, a produkcija znanja je glavni rezultat. Iz tradicijske materijalne kulture autori su izdvojili zidnjake kao predmet zanimanja. Zidnjaci ili kuharice su kuhinjske krpe, koje su vezle žene, s porukama upućenim ženama. Te su poruke služile kao smjernice za ponašanje. Vremenom su postale propaganda, tj. moralni okvir koji se kuhinjskim zadacima, ljubavnim relacijama, higijenom i ostalim dnevnim aktivnostima u obliku ilustracija i tekstova nameću svakodnevici domaćice.
 
KNJIGA: THE PRODUCT OF SOCIAL DESIGN 2015.
U želji da razriješi problem neodrživog konzumerizma i dokaže svoju tvrdnju da proizvod treba biti posljedica našeg rada, a ne cilj istog, Iva Markovac je započela istraživanje koje istražuje spektar suvremenog društveno angažiranog dizajna. Ona sadrži intervjue, analize postojećih projekata i tekstove o području društvenog dizajna, te njegovog utjecaja na produkt dizajn.

(M.K., 09.12.2016)


 



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu