performans

Performans Siniše Labrovića u pulskoj Galeriji Aneks


vrijeme: 08.11.2016. 19 h
mjesto: Pula; Galerija Aneks, Istarska 30

HDLU Istre poziva na performans Siniše Labrovića 'Intervju (45’ - 60’)' koji će se održati 8. studenog, u 19 sati, u Galeriji Aneks. Razgovor s umjetnikom bit će održan u srijedu, 9. studenog, s početkom u 12 sati, u Galeriji Luka. Performans i razgovor s umjetnikom održavaju se u sklopu međunarodne bijenalne izložbe Multimeridijana 16 'Svjedoci – tijela u dijalogu i procesi refleksije'.

Izvedba: Siniša Labrović, Nenad Stipanić
 
Intervju je performans koji slavi ljepotu, estetizaciju i opresivnu normativizaciju dobrog ukusa. Dobar ukus je dobro, a loš je zlo. Moda je, naravno, sve.
(Siniša Labrović)
 
Kustosica Multimeridijana 16: Mara Anjoli Vujić
 
U projektu sudjeluju umjetnici: Milijana Babić, Tomislav Brajnović, Regina José Galindo, Olja Grubić, Siniša Labrović, Dalibor Martinis, Mark Požlep, Lala Raščić, Larissa Sansour, Goran Škofić.
 
Multimeridijan je bienalni projekt koji od 2002. godine kontinuirano organizira Hrvatsko društvo likovnih umjetnika Istre. Zamišljen je kao stvaranje platforme za povezivanje umjetnika s različitih meridijana te smještanja lokalnih umjetničkih tokova u međunarodni kontekst. Izložba Svjedoci - tijela u dijalogu i procesi refleksije predstavlja osmo izdanje ove grupne međunarodne izložbe suvremene umjetnosti.
 
Pri izboru radova za izložbu, koji se temelji na zanimanju za raznolike oblike pojavnosti performansa i performativnosti u suvremenoj umjetničkoj produkciji, gdje tijelo u prostoru i vremenu postaje nositelj događanja (čak i u svojem odsustvu), odnosno osnovno umjetničko sredstvo u prenošenju određenog koncepta, bitna su polazišta bila i implementacija rodne ravnopravnosti, uključenost različitih generacija te uključivanje predstavnica koje ne pripadaju tzv. zapadnjačkoj dominantnoj poziciji svijeta umjetnosti.
 
Izložba je strukturirana kao galerijski postav radova deset umjetnica i umjetnika koji uključuje živo izvođenje samostalnih performansa, ali i performansa koji su sastavni elementi kompleksnijih umjetničkih radova, izravno pred publikom ili posredovanjem medija kao što su fotografija, video, film i instalacija.
 
Predstavljene umjetničke prakse su raznolike u estetskom i poetičkom smislu, kao i u društveno političkoj angažiranosti, povezuje ih potreba za istraživanjem dimenzija tijela/subjekta/identiteta u prostoru i vremenu.
 
U središtu zanimanja je tijelo u svoj svojoj kompleksnosti, kao najranjiviji, najfragilniji i najneposredniji “materijal”, odnosno sredstvo umjetničkog djela/djelovanja koje činom smještanja u prostor i vrijeme nešto ostvaruje, prenosi informacije, izražava subjekt, prikazuje svijet, proizvodi narative, odnose i refleksije, dok istovremeno inicira međuspojeve između njega i gledatelja. Pri ispostavljanju i smještanju vlastitog tijela interakciji s drugim tijelima, izravno ili putem medija, tijelo postaje prostor realnog mjesta, prostor rizika na kojem se suočavaju i konfrontiraju slike aktualnog društva.
(iz teksta kustosice  Mare Anjoli Vujić)
 
Izložba je realizirana sredstvima Grada Pule, Ministarstva kulture Republike Hrvatske; Istarske županije; Turističke zajednice grada Pula.

(R.P.B., 07.11.2016)


 



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu