Na primjeru hrvatskih djela iz devedesetih Nemanja Zvijer u svom tekstu tumači vizualnu reprezentaciju nacije u filmskoj perspektivi, Marina Matešić i Iva Rogulja Praštalo iz nove se perspektive bave redateljskim prvijencem "U zemlji krvi i meda" Angeline Jolie, oslanjajući se na autore u rasponu od Fortisa i Wellsa do Saida i Todorove.
Kako je najavljeno, Marija Perović donosi studiju o značaju regionalnih koprodukcija u formiranju suvremene crnogorske kinematografije, a u skladu s temom i na naslovnici novog broja je fotografija Olge Pakalović iz crnogorskog filma "Gledaj me".
U sada već stalnoj rubrici časopisa posvećenoj renesansi serijskih programa kabelskih i streaming televizija Maša Grdešić analizira HBO-ovu seriju "Djevojke", dok Tihoni Brčić daje pomno obrazložen prijedlog nove kategorizacije filmske grafike (špice), s primjerima u rasponu od eksperimentalnih klasika do popularnih hitova "Sedam", "Princ otkriva Ameriku", "Iron Man 2", "Gravitacija" i "Matrix".
Petra Galović predstavlja filmske programe Animafesta 2018, a novi broj Ljetopisa donosi i niz eseja o proteklim Danima hrvatskog filma i Pulskom filmskom festivalu, uz recenzije i repertoarnog programa.
Potaknut tekstom znamenitog filozofa Didi-Hubermana, Dragan Jurak piše o "Šaulovom sinu" i holokaustu, a podsjeća se i kako su se svjetski stručnjaci animacijskih studija ponovno susreli u Zagrebu kako bi predstavili svoje pronalaske i rezultate koje su objavili upravo u Ljetopisu.
Novi broj se može naručiti na www.hfs.hr gdje su dostupni i prethodni brojevi (o Igoru Bezinoviću, gospodinu Fuliru, animaciji, filmskoj priči, indijskom filmu, glazbi i filmu, Pansiniju, filmskom snimanju, televizijskim serijama, filmskoj avangardi i drugome), a može se i kupiti u Hrvatskom filmskom savezu te od sljedećeg tjedna u odabranim knjižarama. (Hina)