najave

4. Izlog suvremenog zvuka u SC-u


vrijeme: 04.05.2016. - 07.05.2016.
mjesto: Zagreb, SC

Izlog suvremenog zvuka, međunarodni festival suvremene glazbe, na svom će četvrtom izdanju okupiti gotovo stotinu umjetnika iz dvanaest zemalja: Francuske, Nizozemske, Švedske, Poljske, Velike Britanije, Hrvatske, Austrije, Meksika, Norveške, SAD-a, Portugala i Mađarske.  


Od 4. do 7. svibnja, glazbenici, glazbeni istraživači, umjetnici zvuka, skladatelji i performeri u četiri će se dana publici Izloga predstaviti kroz 30 programa. Proljetno glazbeno druženje u Studentskom centru okuplja vodeća imena suvremene glazbene scene kao i ona koja tek dolaze.

Izlog je istraživanje, proces i razvoj, daje prednost glazbenoj zajednici odnosno sceni radije nego zakonitostima i pravilima glazbene industrije.

Ovogodišnji Izlog otvara se nastupom njegovih najmlađih sudionika, polaznika 4-mjesečne radionice pod vodstvom glazbenika i skladatelja Nenada Sinkauza. Pioniri Tvornice zvuka, odnosno mali budući glazbenici u dobi od 7 do 10 godina, kratkim nastupom uvest će nas u svijet elektronike i improvizacije. Mjesto događanja MM centar, a vrijeme okupljanja 19 sati.

A što su tijekom petodnevne rezidencije u Francuskom paviljonu stvarali elektroničari Gideon Kiers, Lucas van der Velden, inače članovi Telcosystemsa i voditelji Sonic Acts festivala te švedski sound artist BJ Nielsen, moći će se vidjeti na dan otvorenja u 21 sat.

Glazba domaćih predstavnika Šumovi protiv valova varira od ambijentalne glazbe preko elektronike i psihodeličnog zvuka 60-tih do suvremenog i eksperimentalnog izričaja. Kombinacija Labradforda, Morriconea i Clustera. Velika dvorana &TD-a od 22.30 sati.

A za kraj prvog dana festivala u Polukružnoj dvorani &TD-a, koncert posvećen tragično preminulom bubnjaru Danielu Buessu, odsvirat će njegovi kolege i prijatelji Sebastian Smolyn (trombon) i Artur Smolyn (elektronika) kao bend Defibrillator s Maximeom Hänsenbergerom na bubnjevima. Braća Smolyn često su pozornicu dijelili s jazz legendom Peterom Brötzmannom, a njihova moćna svirka prožeta je utjecajima noisea, hardcorea i free jazza.

Izlog se ove godine može pohvaliti i s dolaskom „stare“ garde improvizatora, multiinstrumentalista Freda Fritha, klarinerista Tima Hodgkinsona te bubnjara Chrisa Cutlera, odnosno bivših članova kultnog engleskog avangardnog rock benda Henry Cow.

U dvije različite glazbene večeri, a u kombinaciji s trubačicom, improvizatoricom i skladateljicom Susanom Santos Silvom i video umjetnicom Heikom Liss, majstor nekonvencionalnog pristupa glazbi, Fred Frith priuštit će publici izvanredne impro nastupe koji se rijetko kad mogu doživjeti u Zagrebu. Također, trećeg dana festivala Tim Hodgkinskon u razgovoru s novinarom i glazbenim kritičarem Robertom Barriyem, predstavit će svoju prvu knjigu Music and the Myth of Wholeness.

Austrijski ansambl za radikalnu i beskompromisnu glazbu ovoga vremena, kako sami sebe nazivaju, Black Page Orchestra u svom glazbenom izričaju koriste elektroniku, video i različite tehnologije, a njihovi scenski nastupi često su performativnog karaktera i kod publike uvijek izazivaju veliki interes.

Stian Westerhus, vodeće ime norveške suvremene scene, itekako dobro znano u krugovima avangardnog jazza i šire, gitarist koji je u stalnoj potrazi za novim izazovima. Beskompromisan i žestok, ovaj virtuozni izvođač predstavit će svoj najnoviji solo album u prostoru Francuza.

U izvedbi ansambla za suvremenu glazbu S/UMAS kojeg čine studenti Umjetničke akademije u Splitu, pod vodstvom glazbenika i skladatelja Gordana Tudora, čut ćete između ostalog kako zvuči jedna od najpoznatijih pjesama glazbene legende Franka Zappe Peaches En Regalia, ali i nova djela mlade skladateljice Ane Horvat te umjetničkog voditelja ansambla, Gordana Tudora.

Izlog će u suradnji s Nicole Hewitt i Anom Hušman ove godine ugostiti Odsjek za animirani film i nove medije pri Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu - OZAFIN ALU. Karlo Pavičić Ravlić predstavit će svoj rad Medijski telefon, Roko Crnić performans Stolac, stol i stolica, a jedno od ključnih djela Alvina Luciera Vespers (1969.) izvest će grupa studenata OZAFIN-a.

Nakon niza godina prepoznatljivih po mnogobrojnom članstvu i eksperimentiranju sa zvukom, MMessy Oscillators na ovogodišnji Izlog dolaze s novim hibridnim zvukom i pristupom, kao MMessy Oscillators 2.0. Svojstvena im je izrada i upotreba DIY i BIO instrumenata.

A kako bi proslavili objavljivanje kataloga događanja tijekom šest mjeseci u 2015. godini, partneri Festivala Francuske u Hrvatskoj Rendez-vous, u suradnji s Izlogom suvremenog zvuka i Muzičkom akademijom u Zagrebu, pozvali su francuski umjetnički duo Scenocosme koji će predstaviti četiri interaktivne zvučne instalacije.

Ove godine za publiku Izloga pripremljeno je iznenađenje - izlet u Budimpeštu, u nedjelju 8. svibnja, u prostorno-zvučni institut u Budimpešti – novi centar za istraživanja i razvoj na području spatial sounda. Otvoren je i trajno smješten u Budimpešti prije nekoliko mjeseci, a osnovao ga je kolektiv inženjera, istraživača i umjetnika 4DSOUND koji od 2008. godine kontinuirano radi na razvoju prostorno-zvučne tehnologije.

Ulaznice za izlet Izloga su u prodaji i mogu se kupiti na blagajni Teatra &TD.
 
Program (word, 17 KB)

 

(D.H.F., 27.04.2016)



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu