Preskočite na glavni sadržaj

ICMA International Creative Media Award

ICMA - International Editorial – Design & Research Forum organizira međunarodno natjecanje za nakladnike, za nagradu u kategoriji kreativnog medija (ICMA International Creative Media Award). Prijave za sudjelovanje otvorene su do 13. listopada 2014. godine.
prijava: 13.10.2014
url: http://www.corporate-media-award.com
Natjecanje se organizira od 2010. godine, a od ove se godine broj kategorija povećao te uključuje sljedeće:
- književnost općenito;
- akademski radovi i obrazovni priručnici;
- školske knjige;
- knjige za djecu i mlade;
- vodiči i ne-fikcija;
- knjige o umjetnosti;
- foto knjige;
- serije knjiga;
- korporativne knjige;
- iPad i Tablet knjige;
- inovativne knjiške ideje.

Ciljevi natječaja:
- jasno prezentirati nove trendove: rezultati natjecanja omogućuju svakome brzu klasifikaciju i optimizaciju vlastitih publikacija u komparaciji na međunarodnoj razini;
- razvoj javnog imidža: pobjednici dobivaju medijski prostor, čime se naglašava njihova kvaliteta i vrši promocija;
- think-tank: objavljivanje u godišnjaku i na Internet stranici potiče kreativnost i širenje najboljih ideja.

U svakoj kategoriji traže se najbolje publikacije i ideje. Što je inovativno? Što je novo? Što možemo naučiti na ovoj stranici? O navedenim će pitanjima raspravljati međunarodni žiri koji odlučuje o selekciji.

Standard dizajna poslanih publikacija mora biti jasno iznad normalnog, odnosno mora pokazati izvanrednu razinu u kontekstu vizualnih elemenata. Ključne riječi na kojima se bazira izbor:
- vizualizacija teme;
- vizualno pripovijedanje: izvještaji na kojima je naglasak na vizualnom novinarstvu;
- infografika: vizualna prezentacija brojki i događaja.

Prijelom ne bi trebao biti niti previše uniformiran niti previše varijabilan – ukoliko je previše uniformiran, mogao bi biti dosadan, a ukoliko je previše varijabilan, mogao bi djelovati kaotično. Pobjednici pronalaze zlatno sredstvo: sistematičnu uporabu fiksnih elemenata dizajna za čitavu publikaciju.

Tipografski elementi moraju se strogo primjenjivati na svim stranicama. Cjelokupni bi izgled trebao biti skladan, a publikacija odražavati imidž kompanije kako bi ostvarila pozitivni učinak u korporativnim komunikacijama. Glavni dobitnici nagrade su nekonvencionalni, prepoznatljivi i inovativni u najširem mogućem smislu u korištenju svojih kreativnih i konceptualnih alata. Inovativni i konceptualni pristupi igraju najvažniju ulogu prilikom selekcije najbolji radova.