Preskočite na glavni sadržaj

Konferencija u sklopu istraživanja European Cultural Learning Network

U petak, 21. ožujka, u 11 sati, u prostoru Filodramatike, održava se mini konferencija, prezentacija projekta i rezultata istraživanja provedenog u 2013. godini, u 11 različitih zemalja pod vodstvom dr. Denise Stanley, moderator Andrej Mirćev.
vrijeme: 21.03.2014. 11,00
mjesto: Rijeka; Filodramatika, Korzo 28/I
url: http://www.prostorplus.hr
Radite li kao umjetnik ili profesionalni kreativac?
Zarađujete li od svojeg umjetničkog ili kreativnog rada
Mentor ste ili učitelj drugim umjetnicima ili onima koji to žele postati?
Koristite li svoje umjetničke ili kreativne vještine kako bi pomogli drugima da ostvare svoj potencijal ili razviju samopouzdanje?
Radite/djelujete li u organizaciji koja promovira kulturno obrazovanje?

Polazeći od teze kako u suvremenom globalnom trenutku umjetnici vlastito učenje i učenje drugih potiču upravo angažiranjem u kreativnom i kulturnom iskustvu šire društvene zajednice, projektom se mapiraju mogućnosti i potencijali edukacije oslonjene na izvanškolski i izvanakademski kontekst.
U fokusu prezentacije, bit će evaluacija istraživanja sprovedenog 2013. godine u 11 zemalja, a s ciljem detektiranja obrisa, trendova i potencijala kulturne edukacije. Analizom trojake metodologije (Informalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, formalno obrazovanje), koja je u temelju kulturnog obrazovanja u sferi umjetničke prakse, sudionici i publika prezentacije bit će u prilici upoznati se pobliže kako s ciljevima i sadržajem projekta, tako i sa strukturalnim poteškoćama s kojima se takva praksa susreće u sredinama, u kojima još uvijek ne postoji nedovoljna svijest o značaju nezavisnog kulturnog sektora i izvaninstitucionalnih edukacijskih infrastruktura.

Potvrdite svoj dolazak, zbog ograničenog broja mjesta, u konferencijskoj/prezentacijskoj sali na mail prostorplus@gmail.com s naznakom 'Za konferenciju (ime i prezime)'.

Više o projektu možete pronaći ovdje a konferencija će biti održana na engleskom jeziku.