Preskočite na glavni sadržaj

DB Indoš: Vareška 19

U Galeriji Klovićevi dvori, u sklopu izložbe 'Ekstravagantna tijela', danas, 11. listopada, u 21 sat, održava se performans Damira Bartola Indoša pod nazovom 'Vareška 19'. Performans suradnica je Tanja Vrvilo.
vrijeme: 11.10.2013. 21,00
mjesto: Trogir, Croatia
url: http://tztrogir.hr/
Performans Vareška 19 bavi se budućnošću funkcioniranja adresiranih molekula njihovog 'trećeg stanara' u dobi kada one sve više teže da postanu neopažljive, intenzivno se smanjujući, žudeći da postanu 'stanar-nula'. Ako su sva postojanja molekularna, 'stanar' je nužno materijalan na način najbližeg mogućeg 'susjedstva' adresiranih molekula prvog i drugog 'stanara-konstruktora' na zadanoj adresi na kojoj je opažao njihova kretanja i refleksije. Vareška 19 proizvodi svoj žudeći stroj za ubrzano starenje, ne oponašajući već potrošene strojeve, prakticirajući vizije svojih kretanja, radeći s memorijama kvalitativnih čestica koje su u dobi starosti uživale u trenutku milosti između života i smrti, kada su se već svi dijelovi žudećeg stroja polako sklapali da pošalju u 'budućnost' nit koja je prolazila godišnjim dobima.

Vareška 19 izvodi starost svojih molekula konstruirajući svoje alate za starenje i halucinacije, virtualno isteže nit dalje, puno dalje nego što bi to ikada bilo moguće u budućnosti, aktualno vibrira spiralnim linijama opruga koje emitiraju linije komunikacija preko njegovog tijela bilježeći kretanja. To je smisao po kojem je izvođenje DB INDOŠA – STARIM, proces stroja žudnje, proizvodnja one privilegirane situacije kada je još uvijek moguć povratak iz budućnosti u sadašnjost. Radi se samo o umjetničkom događanju, kontroliranom prisiljavanju molekula na starenje, žudnji da se istisnu one molekule koje konstituiraju 'mladost' baš toga doba starosti.

Predmeti koji su bili aktualni u uspostavljanju funkcioniranja u evoluciji svakodnevnog života danas poprimaju sve više njihovu virtualnu auru. Kuća i njezine prostorije, instalacije, komunikacije, prolaze kroz procese zapostavljanja, vrlo rijetke upotrebljivosti, sjećanje na zadnju sliku dominira svim drugim mogućim slikama. Vareška 19 izvodi sebe, opaža situacije u kojima je sudjelovao, slaže fragmente radnji u vremenu od 6 do 10 sati i od 17 do 20 sati, svakodnevno proizvodi praksu ispreplitanja dva tijela, odgovara na pitanja koja zamjenjuju njegovu osobnost za druge osobnosti, uspostavlja prave relacije u vremenu dana ili noći, rekonstruira rezove i petlje u govoru, pali i gasi svjetla, podešava frekvencije istih radiostanica na više tranzistora.