Preskočite na glavni sadržaj

we are more – europska kampanja širenja umjetnosti

we are more (2010-2013) je europska kampanja širenja umjetnosti koju je pokrenula Culture Action Europe. Koristit će nastupajuće EU političke i financijske pregovore za period 2014. – 2020. kao pravovremenu priliku za razvoj i izoštravanje argumenata korištenih prilikom zagovaranja umjetnosti i kulture.
mjesto: Zagreb, Croatia
url: http://www.croatiaexclusive.com/
Bilo da se radi o lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj ili europskoj razini, kulturne politike i financiranje moraju odražavati potrebe svih onih koji uživaju u današnjoj i sutrašnjoj kulturi ili ju proizvode. Potrebno je ponovno oblikovati javno ulaganje kako bi se doprinijelo razvoju ljudskog, društvenog i kulturnog kapitala – europske najdragocjenije imovine. Konkretni ciljevi kampanje su povećanje podrške kulturnim aktivnostima koju koriste svi europski građani te stimuliranje njihove potrebe za umjetnošću.

Konačni cilj kampanje je pridonijeti jačanju prepoznavanja uloge umjetnosti i kulture u razvoju naših europskih društava. Konkretni ciljevi kampanje fokusiraju se na poboljšanje kvalitete i kvantitete podrške koju sektor prima iz dvije ključne EU politike (Program Kulture – pružanje izravne potpore projektima kulturne suradnje; i EU politike regionalnog razvoja – podupiranje kulturnih intervencija kao ključnih doprinosa društvenom, ekonomskom i teritorijalnom razvoju.) Cilj je kampanje da istovremeno djeluje i kao sredstvo koje otvara oči kreatorima politike na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini, te kao sredstvo mobilizacije i profesionalnog razvoja u sektoru.

Poduzetan i smion Program Kulture za period 2014. – 2020. financirat će progresivne umjetničke i kulturne eksperimente koji se tiču zajedničkih europskih pitanja i težnji. Program podržava inovativne projekte kulturne suradnje te istraživanja s novim umjetničkim, interkulturnim, društvenim i ekonomskim modelima.

Izdvojena i povećana potpora kulturnim intervencijama i ulaganjima u EU politici regionalnog razvoja, s izgradnjom ljudskog, kulturnog i društvenog kapitala, održivog razvoja, socijalne inkulzije, kulturne participacije i povećanog osjećaja državljanstva kao svojim ciljevima.

Zahtjevi Kampanje razvijat će se idućih mjeseci kroz intenzivni kros-sektorski dijalog i konzultacije. Pripremit će se specifični inputi za različite korake u donošenju političkih odluka. Osmislit će se ciljane akcije i preporuke koje će utjecati na odluke na europskoj, nacionalnoj i regionalnoj razini.

Ova se kampanja pokreće kako bi se utjecalo na predstojeće pregovore oko budžeta za razdoblje 2014. – 2020. EU budžet pregovarat će se tijekom iduće dvije godine, a potrebno je osigurati jasniji i izdašniji financijski EU doprinos kulturi.